Fantastische jeugdliteratuur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantastische jeugdliteratuur

Op zoek naar informatie over fantastische jeugdliteratuur (fantasy en sciencefiction) voor fantastische leesbevordering?
Of gewoon omdat je dit graag leest?
Dan ben je hier aan het juiste adres voor besprekingen, covers, auteurs enz.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 111
Leeftijd : 39
Woonplaats : Beerse
Registration date : 24-05-08

Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum   Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_minitimeza 31 mei - 16:40

Hier kan je jezelf even kort voorstellen. Leuk voor mij om te weten voor wie ik dit allemaal doe en leuk voor u om misschien contacten te maken of gewoon te laten weten wie u bent.
Dit is uiteraard niet verplicht... Het wordt enkel zeer gewaardeerd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fan-jeugdliteratuur.actieforum.com
Judy




Aantal berichten : 4
Leeftijd : 50
Woonplaats : Maarheeze (NL)
Registration date : 27-05-08

Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum   Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_minitimezo 1 jun - 17:36

Dan zal ik er maar mee beginnen.

Ik sta op verschillende fora bekend als Judy, heet in het dagelijks leven Judith, ben getrouwd en moeder van twee kinderen. Ik ben ook leerkracht van groep 3. Welke klas dat in België is, weet ik niet. Ik dacht de eerste klas. In ieder geval is het de groep waar het leren lezen echt begint. Aangezien ik zelf een passie heb voor lezen, en voor het fantastische in het bijzonder, trekt dit forum me wel. Zeker aangezien het gericht is op het vergroten van het leesplezier. Weliswaar heb ik net wat meer met het jongere kind dan waar hier op gemikt wordt, maar mijn kinderen worden automatisch groter en bovendien geniet ook ik nog geregeld van jeugdboeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 111
Leeftijd : 39
Woonplaats : Beerse
Registration date : 24-05-08

Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum   Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_minitimema 2 jun - 18:09

Uit naam van het hele moderatorteam *ahum*: bedankt voor deze eerste voorstelling! Very Happy
En nu maar hopen dat er nog een groot deel bijkomt...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fan-jeugdliteratuur.actieforum.com
nbrok

nbrok


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 62
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 19-09-09

Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum   Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_minitimeza 19 sep - 7:52

Citaat :
Fijn dat er zo'n forum als dit bestaat. Ik hoop dat dit een succes wordt. Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_biggrin
Tja, voorlopig duidelijk nog niet Wink
Voor een stuk omdat ik te veel werk heb in die eerste jaartjes in het onderwijs omdat dit echt fatsoenlijk uit te werken... Maar in de vakanties probeer er toch altijd iets aan te doen. Ooit ga ik dit forum gebruiken om mijn leerlingen boeken te laten kiezen, maar voorlopig is het daar nog niet aan toe vrees ik.
Leuk dat je je hier aangemeld hebt Nick!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nick.nbrok.org
Corry.




Aantal berichten : 1
Registration date : 30-05-10

Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Corry.   Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_minitimezo 30 mei - 22:06

Op alle fora sta ik bekend als Corry.
Ik lees veel fantasy jeugdboeken. Mijn lievelingsboeken zijn die van de Grijze Jagers. Als ik een fantasy jeugdboek tegenkom via een recensie, koop ik die altijd voor mijn eigen boekenkast. Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_biggrin

Mijn hobbies zijn: lezen, schrijven, muziek maken op mijn keyboard en tekenen.
Ik doe ook vrijwilligerswerk in een bibliotheek (van tweedehands boeken), die ik zelf opzet en beheer. Ik zit veel achter de computer, soms om te mailen, maar meestal om korte verhalen te schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum   Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel hier jezelf voor als bezoeker van dit forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waarom dit forum?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantastische jeugdliteratuur :: over dit forum en fantastische literatuur in het algemeen...-
Ga naar: